Yapılan araştırmalara göre e-ticaret müşterisi bir e-ticaret sitesine girdiğinde o sitede kalıp alışveriş yapmak ya da geri tuşuna basmak arasındaki kararı ilk 3 sn.de veriyor. Bu araştırma sonucu göstermektedir ki, e-ticaret sitenizin kurumsallığını, güvenilirliğini, kalitesini ilk 3sn.de müşteri adayınıza ispatlamalısınız.
Bu da ancak sitenizin görsel dizaynını kurumsallığa ve sektörünüze uygun hazırlayarak mümkün olacaktır. Logo, banner, slide gibi detaylar ile bu detaylar arasındaki uyum ve bütünlük ilk bakışta bilinçaltına devam etme mesajı verecek şekilde profesyonelce oluşturulmalıdır.
Dropship Türkiye grafik ekibi, renklerin, şekillerin, renk ve şekil kombinasyonlarının bilinçaltı etkilerini, görsel algı üzerindeki sonuçlarını dikkate alarak e-ticaret siteniz için en uygun görselleri dizayn eder.
Logo, bir işletmenin kimliğidir. Kartvizit, broşür, katalog, tabela, internet sitesi, şirket araçları, antetli matbaa ürünleri, reklam panoları, afişler, basın ilanları, gazete dergi reklamları, sektörel yayınlar, sosyal medya kanalları hatta TV reklamlarında, kısacası sizin olmadığınız her yerde işletmenizi, ürününüzü potansiyel müşterilerinize anlatan, fikir veren sessiz temsilcinizdir.
Logo, rengiyle, yazı karakteriyle, dizaynıyla, grafiksel küçük detaylarla arkasında dev bir kuruluş olduğu izlenimini de verebilir, gözden kaçan küçük kusurlar yüzünden koca bir holdingi amatör bir kuruluş gibi de gösterebilir. Bu nedenle logo, bir işletme kurulurken en çok önemsenmesi gereken detaylardandır.
Başlangıçta mütevazi bir e-ticaret sitesiyle başlıyor olsanız bile, birgün e-ticaret sitenizin kendi dağıtım araçları olabileceğini, kendi ambalajlarınızla ürün gönderebileceğinizi, TV reklamları verebileceğinizi, e-ticaret sitenizin adını basacağınız promosyon ürünleri üretebileceğinizi düşünerek bir logo hazırlatmalısınız. İş hayatında büyümenin temel şartının büyük düşünmek olduğunu unutmamak gerek.
Dropship Türkiye grafik ekibi, işletmenizin büyüklüğüne değil, büyüme potansiyeline göre logo tasarlar.