Hazır E-Ticaret Sitesi Paketleri

Sistemimizde var olan hazır e-ticaret sitesi paketlerinin genel özellikleri aynı olup, farklılıkları ve fiyatları tedarikçi sayılarına göredir. Bu yazımızda ilk defa e-ticarete başlayanlar için hazır e-ticaret sitesi paketlerimizin detayları anlatmaya ve analizlerini yapmaya çalışacağız. Standart hazır e-ticaret sitesi paketinde, sitenize seçtiğiniz bir adet tedarikçi firmanın ürünleri entegre edilir. E-Ticaret dilinde dikey mağaza olarak da adlandırılan…

Details

Çin’den Amerika’ya Ürün Satmak

E ticaret sektöründe değişik furyalar olagelmiştir. Bunlardan biri de Çin’den Türkiye’ye ürün getirip satmaktı. Gümrükteki limitler düşmeden önce bazı müteşebbisler kurdukları e ticaret sitelerinde veya açık pazar mecralarında Çindeki ürünleri sergiler, sipariş alır ve Çindeki satıcıdan müşterisi adına sipariş oluşturur ve güzel paralar kazanılırdı. Gümrük vergisi yoktu, ürünler gümrükten geçmediği için rakiplere göre ucuzdu dolayısı…

Details

E-ticaret Sitelerinde Özgün İçeriğin Önemi

Özgün içerik, internet projelerinin olmazsa olmazı, hatta en önemli rekabet unsurlarından birdir. Neyi satıyor olursanız olun, insanlara neyi sunuyorsanız sunun internet ortamında bu hizmeti veya ürünü insanların karşısına çıkarmak zorundasınız. Hatta daha da ileri gidelim, bedava altın dağıtıyor olsanız dahi belirli bir emek vererek bunu insanlara göstermeniz gerekir. İnternet ortamında bunun iki yolu var. Bunlardan biri,…

Details

E-ticaret Siteleri İçin SEO & SEM Karşılaştırması

Teknik ve yabancı terimlere boğulmadan kısaca anlatmak gerekirse seo; sitenizi, ürünlerinizi, özgünleştirerek google aramalarında sizi arayanların karşısına çıkmaktır. Sem ise; google dahil, hedef kitlenize uygun internet mecralarına ve sosyal medya araçlarına ücret ödeyerek müşterilerin karşısına çıkma çalışmasıdır. Seo uzun soluklu ve hiç bitmeyen bir çalışmasıdır. Ürün adları, kategori adları, ürün açıklamaları, kategori açıklamaları, sosyal medya…

Details

E-ticaret Sitelerinde Grafik ve Görsel Düzenlemenin Önemi

Yapılan araştırmalara göre e-ticaret müşterisi bir e-ticaret sitesine girdiğinde o sitede kalıp alışveriş yapmak ya da geri tuşuna basmak arasındaki kararı ilk 3 sn.de veriyor. Bu araştırma sonucu göstermektedir ki, e-ticaret sitenizin kurumsallığını, güvenilirliğini, kalitesini ilk 3sn.de müşteri adayınıza ispatlamalısınız. Bu da ancak sitenizin görsel dizaynını kurumsallığa ve sektörünüze uygun hazırlayarak mümkün olacaktır. Logo, banner,…

Details

C2C E-ticaret Nedir?

C2C Terimi : C2C İngilizce açılımıyla “Customer to Customer” ifadesinin kısaltmasıdır. C2C Türkçe Karşılığı : Türkçeye “Son Tüketiciden Son Tüketiciye E-ticaret” olarak yerleşmiştir. C2C Açıklaması : Ürün satmak isteyen çok sayıda satıcıyı bir portalda toplayarak tüketiciye her ürün için birden fazla alternatifi bir arada sunmayı hedefleyen e-ticaret biçimidir. Dünyada ve ülkemizde örnekleri mevcut olan denenmiş ve başarılı bir…

Details

B2B E-ticaret Nedir?

B2B Terimi : B2B İngilizce açılımıyla “Business to Business” ifadesinin kısaltmasıdır. B2B Türkçe Karşılığı : Türkçeye “Satıcıdan Satıcıya E-ticaret” olarak yerleşmiştir. B2B Açıklaması : Ürün sahibi satıcılarla stoksuz e-ticaret yapmak isteyen e-ticaret girişimcileri arasındaki alışveriştir. Ürün stoğuna sahip satıcı, stoğunu ürünlerini pazarlamak isteyen e-ticaret girişimcilerine açar, e-ticaret girişimcileri XML tekniği ile e-ticaret sitelerine çektikleri ürünleri son tüketiciye arz…

Details

B2C E-ticaret Nedir?

B2C Terimi : B2C İngilizce açılımıyla “Business to Customer” ifadesinin kısaltmasıdır. B2C Açıklaması : Ürün sahibi işletmelerle, ürüne kullanım amaçlı ihtiyaç duyan son tüketici arasındaki alışveriştir. Ülkemizde ve dünyada en yaygın e-ticaret biçimidir. Kendi ürettiği, aracılık ettiği ya da distrübütörü olduğu ürün grubuna sahip işletmecinin ürünlerini bir e-ticaret sitesine manuel girerek ya da varsa kullanmakta olduğu ticari…

Details

E-Ticaret Sitesi Fiyatları

E-ticaret yatırımının önemli aşamalarından ve hatta önemli bütçe kalemlerinden biri de e-ticaret sitesi, bir başka deyişle e-ticaret paketi fiyatlarıdır. Bu karar aşamasında karşınızda onlarca e-ticaret firması, onlarca e-ticaret sitesi tabloları, e-ticaret sitelerinin birbirinden farklarını anlatan tablolar çıkacaktır. Bu noktada ilk dikkat edeceğiniz nokta incelediğiniz e-ticaret sitesinin link yapısıdır. Referanslardan herhangi bir e-ticaret sitesini açıp, bir…

Details

incir.com Kapandı

Türkiye’nin en büyük network sistemlerinden biri incir.com 9 Eylül 2016 tarihi itibari ile faaliyetlerini durdurduğunu açıkladı. Sitelerinde yaptıkları duyuruya göre ödemesi alınmış ve gönderilmeyen siparişlerin iadesini bile yapmamaya karar verilmiş ve müşterilerini bu sorunun çözümü için bankalara yönlendirmişler. İflas erteleme talepleri OHAL nedeni ile durdurulmamış olsaydı belki de bu yolla biraz daha nefes alabilecekler, belki…

Details

Gold Grubuna Kayyum

Bünyesinde hızlıal, metro elektronik, gsa saat, gibi şirketleri barındıran gruba kayyum atandı. İflas erteleme talebi ile mahkemeye başvuran grubun bu talebi kabul edilmeyerek mahkemece kayyum atanmasına karar verildi. İşin hukuki boyutunu anlatacak değilim, zaten bu haddim de değil. Şu kadar ki bu durum şirketin battığı ya da iflas ettiği anlamına gelmez. Alacakları tahsil edememekten kaynaklanan…

Details

E-Ticaret Sitesi Fiyatları ve Xml Entegrasyon Maliyetleri

Başka bir makalemizde e-ticaret paketi alırken dikkat edilmesi gereken noktalardan birinin de xml çözüm maliyetleri olduğunu belirtmiştim. Çünkü xml entegrasyon maliyetleri e-ticaret sisteminin en son noktasında karşılaşılan bir durumdur. E-ticaret paketi satın alınır. Tedarikçi firmalarla anlaşma yapılır. En son nokta da ise tasarım ve xml çözüm maliyetleri başlar. E-ticaret yazılımı piyasasında açık kaynak kodlu e-ticaret paketlerinin xml çözüm fiyatları rekabete açıktır. Dolayısı ile magento, opencart,…

Details